Saturday 5 November 2011

malam raya aidiladha

selamat hari raya aidiladha . sowk pergi melaka . heee .
hurmm , xdy kan fight nan bie saya tahu . hurmm , seday nyew .
xpew larh saya majok nan dy ! hurmm . ergh ! srawbowt ! saket aty !
saya tak kacau dah awak larh . tak sabar nux pergi besok .
alhamdulilah line elok mlm nyh . skunk ad kt kg . mlm nyh ayah blek . horaayy . nga tngguw nyh .
semua balik . kecuali pak ngah , pak lang n achik pian kesayangan saya .
seday nyew achik pian tak balik , wa rindu achik . hurmmmm .
frust glew malam nyh ! eeeeeeeeee ! saket aty weyh !
tbew2 mwaa saya ! sabar wanny ! sabar ! shitt !
aduh ! malam raya puasa pong saya seday n nagez !
malam raya aidiladha pong seday ! knpw! knpw ! leteyh lar !
saya knew kuawt kan aty saya kan . sonok sangad dpt mkan rendang .
knew tdow awl nyh , sowk nux pergi melaka pulak .
hurm , ibu raya kat pekan . ibu , adik rindu ibu larh . k larh nux online facebook pulak

No comments:

Post a Comment